Friday 24 February 2012

OST Vanilaa Cokelat : ]


Holaa , rinduu lhaa korg semuaa ( gedikss ! ) Sekali sekala nx rinduu bagai dgn hampaa . Tapayah story panjang lebar lhaa kan , bukan hampa nx dgq sangad puns kann ? Tegokk gambar at atas too , Seriously minat gelaa dgn laguu dea TENTANG RASA . Lupaa pulaks nx perkenalkan penyanyi dea , lagu too dinyanyi olehh ASTRID . Myb Indonesia punya penyanyi kodd . Ta berapa nx pastii lhaa . First time dgq masa tgkk citaa VANILAA COKELAT . Heroo and heroin dea sama padann lhaa . Sorg handsome , sorg lagy lawaa . Right ? ( okeyy aku merapu satt ) Laguu too berjaya menyentuhh hati akuu masa aku dgq laguu too . Lirik dea too buad aku mcm teringat someone , Hm . Pas habess cerita VANILAA COKELAT too . Teross search at internet lagu too . Akhirnya dapat jugaa lagu too . Penyanyi dea lawaa kan ? Sukaa tgkk face ASTRID too . Oke lhaa , tamau ckp panjang-2 . Nx pii lyn sat laguu too . Kbhaii :)


Wait - 2 !! Aku nx baek hati sikid dgn korg lhaa , Kat bawahh too aku ad bagyy lyric laguu dea . Feeling lhaa sebentar dgn lyric too or myb korg hatii batuu kn ? HAHAHA - jgn terasa hati sgdd -



Lirik Lagu Astrid Tentang Rasa Lyrics

aku tersesat menuju hatimu
beri aku jalan yang indah
izinkanku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
reff:
dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya

tentang cinta yang datang perlahan
membuatku takut kehilangan
kau titipkan cahaya terang
tak padam didera goda dan masa

repeat reff [2x]

dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
dapatkah selamanya kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya

No comments:

Post a Comment